ΦΡΕΝΩΝ ΕΞΑΡΤΗΜΑΤΑ
Τακάκια φρένων, αντάπτορες, δισκόπλακες, υγρά και άλλα πολλά εξαρτήματα για τα φρένα του ποδηλάτου σας SHIMANO, ELVEDES, TEKTRO και άλλα. Αποστολές σε όλη την Ελλάδα. Πληρωμή και με 12 άτοκες δόσεις.
-
Καλώδιο δισκόφρενου | SHIMANO | SM-BH90 | 1000mm
25,90 €Καλώδιο υδραυλικού δισκοφρένου.
Μάθετε περισσότερα
Μήκος 1000mm.
Συμβατό με σειρές όπως XTR, XT, SLX, DEORE, ALFINE
Normal banjo, Normal bolt
Με εξαρτήματα σύνδεσης και εργαλείο κοπής. -
Τακάκια | Author | V-Brake ABS-3CC-Alu | Με αποσπώμενη φλούδα | Σετ
20,00 €Τακάκια για V-Brake από την Author, με βάση από αλουμίνιο και αποσπώμενη φλούδα. Είναι κατασκευασμένα με 3 διαφορετικά υλικά, για τη καλύτερη δυνατή πέδηση. Υπάρχει η δυνατότητα να αντικαταστήσετε μόνο τη φλούδα, χωρίς να επωμιστείτε τα έξοδα για καινούργια τακάκια. Δείτε εδώ τις συμβατές ανταλλακτικές φλούδες.
Μάθετε περισσότερα -
Τακάκια | V-Brake ABS-2CC-Alu LP | Με αποσπώμενη φλούδα | Σετ
22,00 €Τακάκια V-Brake Author ABS-5CC-Alu LP Μάθετε περισσότερα -
-
Ηχομονωτικό υλικό για εσωτερική καλωδίωση | Elvedes | 10 τμχ
21,99 €Αφρώδες υλικό για την αποφυγή του θορύβου που μπορεί να δημιουργηθεί από τo "κροτάλισμα" των καλωδίων μέσα στο σκελετό του ποδηλάτου.
Μάθετε περισσότερα
Συσκευασία 10 τεμαχίων.
Διάμετρος 11.0/6.0mm
Μήκος: 750mm -
Δισκόπλακα | SHIMANO | TOURNEY TX | SM-RT30 | 203mm
20,90 €Δισκόπλακα | Shimano | SM-RT30 L | 203mm| Μόνο για τακάκια resin
Δισκόπλακα SHIMANO
Μάθετε περισσότερα
Εξωτερική διάμετρος 203mm
Center Lock -
Αντάπτορας μετατροπής δισκόπλακας από Lock ring σε 6 bolt | Elvedes
25,99 €Αντάπτορας για τη μετατροπή της δισκόπλακας από lock ring σε 6 bolt.
Μάθετε περισσότερα
Υλικό κατασκευής: Αλουμίνιο. -
Δισκόπλακα | SHIMANO | SLX | Center Lock | SM-RT70 | Ice Tech | 180mm
34,90 €Δισκόπλακα SHIMANO SLX SM-RT70-M με διάμετρο 180mm και τύπο στερέωσης Center Lock.
Η τεχνολογία Ice Technologies παίζει κύριο ρόλο στη μείωση θερμοκρασίας όταν οι συνθήκες του μονοπατιού γίνονται πιο απαιτητικές.
Η πρώτη ανβάθμιση για τους αναβάτες που χρειάζονται καλύτερη απόδοση φρένων γίνεται με την επιλογή καλύτερου συνδυασμού σε δισκόπλακες και τακάκια.
Μάθετε περισσότερα
Όσο μεγαλύτερη είναι η διάμετρος του δίσκου, τόσο αργεί να επαναλάβει έναν κύκλο στο ίδιο σημείο επαφής με το τακάκι. Έτσι, το ίδιο σημείο του δίσκου προλαβαίνει να ψυχθεί καλύτερα, πριν περάσει ξανά από την τριβή με τα τακάκια που θα προσθέσουν κι άλλη θερμοκρασία στο μέταλλο.
Επιπλέον, η τεχνολογία Ice Technologies της SHIMANO αποδίδει καλύτερη και πιο γρήγορη απαγωγή θερμότητας, χάρη στην τριπλή επίστρωση που έχει: Οι δύο εξωτερικές όψεις είναι ατσάλινες, για αντοχή στο χρόνο και σε πιθανές εκδορές, ενώ η τρίτη στρώση, στο ενδιάμεσο των πλευρικών, είναι απο αλουμίνιο που είναι καλός αγωγός θερμότητας και επικοινωνεί με τις ακτίνες του δίσκου. Η προσθήκη αλουμινίου συμβάλλει σημαντικά στη γρήγορη μείωση θερμοκρασίας, κι έτσι έχουμε καλύτερη απόδοση σε όλο το σύστημα του δισκόφρενου. -
Δισκόπλακα | SHIMANO | SLX | Center Lock | SM-RT70 | Ice Tech | 160mm
29,90 €Δισκόπλακα SHIMANO SLX SM-RT70-S με διάμετρο 160mm και τύπο στερέωσης Center Lock.
Η τεχνολογία Ice Technologies παίζει κύριο ρόλο στη μείωση θερμοκρασίας όταν οι συνθήκες του μονοπατιού γίνονται πιο απαιτητικές.
Η πρώτη ανβάθμιση για τους αναβάτες που χρειάζονται καλύτερη απόδοση φρένων γίνεται με την επιλογή καλύτερου συνδυασμού σε δισκόπλακες και τακάκια.
Μάθετε περισσότερα
Όσο μεγαλύτερη είναι η διάμετρος του δίσκου, τόσο αργεί να επαναλάβει έναν κύκλο στο ίδιο σημείο επαφής με το τακάκι. Έτσι, το ίδιο σημείο του δίσκου προλαβαίνει να ψυχθεί καλύτερα, πριν περάσει ξανά από την τριβή με τα τακάκια που θα προσθέσουν κι άλλη θερμοκρασία στο μέταλλο.
Επιπλέον, η τεχνολογία Ice Technologies της SHIMANO αποδίδει καλύτερη και πιο γρήγορη απαγωγή θερμότητας, χάρη στην τριπλή επίστρωση που έχει: Οι δύο εξωτερικές όψεις είναι ατσάλινες, για αντοχή στο χρόνο και σε πιθανές εκδορές, ενώ η τρίτη στρώση, στο ενδιάμεσο των πλευρικών, είναι απο αλουμίνιο που είναι καλός αγωγός θερμότητας και επικοινωνεί με τις ακτίνες του δίσκου. Η προσθήκη αλουμινίου συμβάλλει σημαντικά στη γρήγορη μείωση θερμοκρασίας, κι έτσι έχουμε καλύτερη απόδοση σε όλο το σύστημα του δισκόφρενου.